Regnskab og bogholderi til Hus Forbi

Hus Forbi søger en Regnskabs- og Bogholderimester med interesse i HR, Løn og mange andre administrative opgaver

Vil du være med til at videreudvikle Foreningen Hus Forbi og sikre, at økonomifunktionen kører i højeste gear og samtidig skabe et stærkt administrativt setup, der kan være med til at sikre en professionel understøttelse af ledelsen i det daglige? I samme afdeling er HR og Løn, hvorfor en god portion erfaring på feltet er vigtig.

Vi forventer en erfaren, positiv og selvkørende person, som forstår vigtigheden af, at man er et serviceorgan for en brugerdrevet forening som sætter retningen og som består af mennesker, der er udsatte og/eller hjemløse.

Du skal kunne lide afstemninger, og du må meget gerne være rutineret bruger af Excel og e-conomic.

Stillingen er normeret til 32 til 37 timer sammen med en erfaren medarbejder på 20 timer.

Du får en bred vifte af administrative- og finansopgaver, samt HR og løn.

  • Bogføring
  • Fakturering
  • Afstemninger
  • Budgetlægning og overholdelse af budgetter
  • Kommunikation med revisorer og bank
  • HR og lønadministration
  • Rapportering af tilskud fra styrelser
  • Moms regler og momsafregning
  • Abonnementsstyring
  • Kontantkasse

Stillingen ønskes besat så hurtigt som muligt og gerne senest den 1/10-2022.

Ved spørgsmål, kan du kontakte Hanne Kamp på tlf. 52409089.

Send en ansøgning incl. CV på mail til regnskab@husforbi.dk.